Pamela Anderson erotikus reklámját letiltották a képernyőről – íme a videó

Pamela Anderson erotikus reklámját letiltották a képernyőről – íme a videó

A Pamela Anderson szereplésével készült reklámot, melyet egy domainregisztrációs cég készített, az elmúlt hónapban tiltották be.

A Baywatch c. sorozatból is ismert színésznő szereplésével készült reklám nagy vihart kavart a szigetországban, ám a Perth városában székhellyel rendelkező Crazy Domains domainregisztrációs cég továbbra is küzd a tiltás feloldásáért.

A reklám egy üzleti megbeszélésen játszódik, melyben a színésznő által alakított üzletasszony többek között tejszínnel kenegeti saját magát és egy kolléganőjét – legalábbis az egyik férfi kolléga fantáziájában. A reklám, melynek sugárzása csak a késő esti időpontokban volt lehetséges, az elmúlt év decemberében került adásba.
Az Ausztrál Szabadalmi Hivatal (ASB) rögtön betiltotta a botrányt okozó reklámot, amint a panaszos esetek száma elérte a 15-öt. A tiltakozók több mint háromnegyede női néző, akik a legfőképpen arra panaszkodtak, hogy a reklámnak semmi köze a reklámozott termékhez, valamint kihasználja, és rossz színben tűnteti fel a női nemet. Kifogásolták még a reklám szexista mivoltát, valamint azt is, hogy a dolgozó nőket egyfajta szexuális tárgyként mutatja be.

A Crazy Domains azóta folyamatosan küzd az ellenük felhozott vádak ellen. Jogi osztályuk szakemberei éjt nappallá téve munkálkodnak azon, hogy reklámjuk hamarosan újra adásba kerülhessen. Gavin Collins, a Crazy Domains igazgatója szerint az ASB nem jogszerűen járt el velük kapcsolatban, valamint rámutatott arra is, hogy bár a Coca Cola és a Lynx dezodorgyártó cégek hasonlóan merész reklámjait is sok néző kifogásolhatónak találta, azok a panaszok ellenére is adásban maradhattak. A fentiek fényében – Collins szerint – bizton állítható tehát, hogy az ASB döntése nem tekinthető fair eljárásnak, különösen hogy a jelek szerint a hivatal mindenképpen precedensértékű döntést akart hozni.

A Crazy Domains a botrányok ellenére is tovább dolgozik újabb reklámokon, melyekben a színésznő ugyancsak szerepel. A tervezett minisorozat második része ‘Pure Cream’ címmel hamarosan látható lesz, azt azonban még nem tudni, hogy ezek után vajon TV-ben is leadják-e. Erre lehet, hogy nem is lesz szükség.
„Az interneten így is óriási publicitást kaptunk, a YouTube-ra feltett videónk számlálója pedig hamar elérte az egymilliós nézettséget.” – mondta büszkén Gavin Collins.

Felmerülhet a kérdés, hogy vajon a színésznőnek mi a véleménye a kialakult helyzetről: „Szoktam időnként beszélgetni vele. Pamela mindig is arról volt híres, hogy bármit is csinált, bármibe is kezdett, nagy volt körülötte a felhajtás, sőt időnként a botrányok sem kerülték el. Azt azonban ő sem érti, hogy ezúttal mi lehet a baja bárkinek is a reklámmal.” – mondta Collins.

 

 

menu
menu