Keresőoptimalizálásba fogott volna a Microsoft?

Keresőoptimalizálásba fogott volna a Microsoft?

A kereső optimalizálásra utaló domain neveket szerzett meg a Microsoft.

Az óriásvállalat a közelmúltban nyolc olyan domain nevet szerzett meg, amelyek keresőoptimalizálással kapcsolatos kifejezéseket tartalmaznak. Annak ellenére,hogy a  Microsoft a Bing.com keresőmotor üzemeltetője, nem nagy valószínűséggel bír, hogy  kereső optimalizálásra szakosodott üzletágat indítana a közeljövőben. A vásárlásokkal megszerzett domain nevek inkább márkanév-védelmi célokat szolgálhatnak.

A szoftvercég által megvásárolt 49 domain név közül nyolcban voltak a Bing kereső optimalizálásra utaló szavak. A nevek a következők:

searchengineoptimizationforbing.info
searchengineoptimizationforbing.net
searchengineoptimizationforbing.org
seoforbing.info
seoforbing.org
bingsearchengineoptimization.info
bingsearchengineoptimization.org
bingseo.info

Amint látható, a domain nevek közül egyik sem tartozik a .com névtér alá. Léteznek ugyan .com végződésű, hasonló hangzású domain nevek, azok közül azonban ezek közül egyik sem a Microsoft kezelésében állnak. Az is elképzelhető, hogy a fenti domain neveket pontosan azért regisztrálta be a cég, hogy a .com-os párjainak megszerzését szolgáló peres eljárás során megfelelő hivatkozási alappal rendelkezzen.
A nyolc domain név mindegyike a Bing keresőre irányítja tovább a felhasználókat.

 

menu
menu