Az Amazon 100-nál több domaint regisztrált az új termékek bevezetéséhez
Az Amazon hét elején termékbemutatót tartott, amikor új terméket dob a piacra, igyekeznek megvédeni a termékneveket a második szintű domain nevekben is. Ez nem egyszerű,
Szeptemberben a Google két új gTLD-t dob a piacra
Szeptember 20-tól lehet regisztrálni az új végződéseket, de általánosan csak december 5-től lesznek elérhetőek. Mindkét végződésnek lesz korai hozzáférés szakasza, amikor is drágábban lehet megvásárolni
Kihozta a Namecheap az első féléves Domain Insight & Trends jelentését
A Namecheap riportja a saját domain statisztikája mellett betekintést nyújt a jelenlegi és jövőbeli iparági trendekbe is. A cég adatai alapján az egyéb TLD-k regisztrációjának
Itt az idei Global Domain Report!
Immár negyedik alkalommal készült el az igazán átfogó tanulmány a Sedo és az InterNetX összefogásával. A 2022-es év fordulópont volt, hiszen elkezdtünk kilábalni a járvány
A történelem legdrágább domain neve nem áll túl jól weboldal forgalommal
A Voice.com-ot egy technológusokból, művészekből és kurátorokból álló csapat vásárolta meg, a Hostinger adatai szerint a tranzakció ár-érték aránya nem volt túl jó az oldal
Az .ART domain erőteljesen nőtt 2022-ben is
A 2021-es évhez képest 39%-os a növekedés, ami igazán remek teljesítmény. A stabil növekedést alátámasztja a kiváló minőségű regisztráció és, hogy a világ legismertebb múzeumai,
Nőtt a kereslet az európai ccTLD-k iránt
A riport lefedi a globális állapotot és regisztrációs trendeket minden legfelső szintű domain végződésben, emellett pedig nagy hangsúlyt fektet az európai piacra. Az európai piac
Fókuszban az európai online boltok domain végződései
Az InterNetX egy 1.214.610 domainből álló nagy halmazt vizsgált, ami alapján elemzést tud készíteni. Ezek a domain nevek, olyan online webshopok, amelyek európai irodával rendelkeznek
2022. évi domain statisztikák és tények
A következőkben áttekintjük az elmúlt év számait a domain piaccal kapcsolatban. 2022. Q4 végén 349,9 millió domain név regisztrációt számoltak összesen, ami 2022 második negyedévéhez
A .MUSIC csatlakozott egy zenei konzorciumhoz és megalakították a BELEM-et
A BELEM célja, hogy kapacitást és innovatív szolgáltatásokat építsen ki zenei kiadók, dalszerzők és platformok számára, hogy elősegítse a dalszövegekhez való hozzáférés demokratizálását és bevételszerzését.