Hová lett a bicaj?

Hová lett a bicaj?

Sajnos nem tudtuk meg, hogy ki nyerte az .eu domaintér által felajánlott elektromos kerékpárt.

Ahogyan arról portálunk is beszámolt az .eu domaintér nyilvántartója, az EURid az idén is karácsonyi játékot hirdetett. A játék keretében a karácsony előtti 1 hónapban .eu domaint regisztrálók vehettek részt. Egy nevezés keretében a jelentkező domain tulajdonosok között sorsoltak ki egy elektromos kerékpárt és egy olaszországi wellness pihenést. A sorsolásra jelentkezőknek 2 kérdésre kellett válaszolniuk. Az egyik kérdés a .eu domaintér hivatalos nyelveire kérdezett rá, a másikban a december 24-én bejegyzett .eu domain nevek számára kellett tippelni.

A honlapon a játékot követően az alábbi jelent meg:

"The 2015 .eu Christmas competition closed on 23rd December at midnight with around 200 entries. EURid is now liaising with the two winners to make them fully enjoy the very special prizes. Thanks to all those who participated and best wishes!"

A közlemény meglehetősen szűkszavú. Főleg a szervezet korábbi gyakorlatának ismeretében, hiszen korábban a nyertesekről sokkal több információ rendelkezésre állt. Igyekeztünk a nyilvántartó facebook profilján keresztül üzenetet küldve információt kapni a nyertesekről, de sajnos válaszra sem méltattak bennünket. (update: 15 nap után kaptunk egy választ, amelyben arról tájékoztatnak, hogy német nyertesei vannak a játéknak, akikről további információt nem adhatnak.)

Az is furcsa, hogy a játékban résztvevők semmilyen visszaigazolást nem kaptak arról, hogy nyertek-e vagy sem. Ha nem is nyertek, akkor is több kérdést felvet a játék kimenetele:

– kisorsolták az adott pályázót és csak a tippje volt pontatlan vagy ki sem sorsolták?
– ha pontatlan volt a tippjük, akkor mihez képest volt helytelen az, hiszen azt az adatot sem adta meg a nyilvántartó, amivel nyerni lehetett (volna…).

Az előző években hasonló promóciós játékokon a mostani sokszorosa vett részt a jelenlegi jelentkezőknek, vélhetően ezen fenti nyitva hagyott kérdések sem nem tesznek jót a játék népszerűségének.

menu
menu