Ismét felfelé ível a domainipar?
Az .eu domaintér nyilvántartását végző szervezet, az EURid a napokban közzétett beszámolója szerint az elmúlt egy év legjelentősebb domain regisztrációs „láza” zajlott le július
Ilyen még nem volt: TVreklám domain nevekről
Magyarországon első alkalommal nyúl az országos elektronikus média irányába domain regisztráció népszerűsítésének ügyében egy szervezet. A „Hódítsd meg Európát! Regisztrálj .eu domaint!” mottójú kampányt az
Ahogyan egy domainipari csúcsvezető látja a jövőt…
Koleszár Péter, a domainabc.hu főszerkesztője az EURID tanácsadói ülésén készített interjút az .eu névtér felügyeletét ellátó szervezet, az EURid vezetőjével. 1.) Mennyire elégedett az .eu névtér jelenlegi
Nagy mulasztás, nagy galiba!
Ha valaki első alkalommal akar a tőzsdén is jegyzett társaságról vagy annak termékeiről információt nyerni – és nem egy keresőt használ –, akkor valószínűleg a
Hárommillió .eu
Az európai uniós tagállamokban működő szervezetek és magánszemélyek számára létrehozott önálló domain tartomány, az .eu újabb mérföldkőhöz érkezett. A végződés felügyeletét és adminisztrációját ellátó szervezet,
redbullsucks.com: a csaló ´megszívta´
A férfi azzal védekezett, hogy a redbullsucks.com (kb. ‘a Red Bull egy nagy szívás’) címen olyan oldalt üzemeltet, amely felhívja a figyelmet az energiaitalok fogyasztásának
Microsoft kontra holland édesanya
Az Unicersoft Corporationt a 46 éves Carola Eppnik vezeti, egy édesanya, akinek fontos, hogy irányítása alatt tarthassa gyermekei internet-használatát. A cég ezért egy olyan számítógépes
Gond az .eu domaintér körül
A legutóbbi felmérés szerint, mely a WhoisIreland.com oldalon olvasható, az .eu névtér nagy bajban van. A vizsgált 1.723.638 weboldal közül mindössze 13,37 százalékukon volt egyedi
Nem jár a FIAT-nak a fiat500.ch
A WIPO (Szellemi Tulajdon Világszervezete) Arbitrációs és Mediációs Központja által nemrég nyilvánosságra hozott döntés szerint az olasz FIAT cég és svájci leányvállalata együttesen nyújtott be
Halálos fenyegetés egy domain eladásáért
A domainpiac vezető aukciósháza, a Sedo „Hét nap alatt a Föld körül” néven indított domain árverés-sorozatot. Olyan eladó webcímekre igyekeztek nagyobb figyelmet irányítani, amelyeket földrajzi