A erotikus zóna ügye még nem ért véget…
Miként arról a DomainABC is beszámolt, az Internet működését irányító nemzetközi testület, az ICANN hosszadalmas hezitálás után végül is elvetette a pornóoldalakat jelölő .xxx névtér
Több mint 800000 domain a japán .jp névtérben!
Átlépte a nyolcszázezres határt a regisztrált .jp domainek száma. A május 1-i állapot szerint a pontos érték 801997. Ennek mintegy 15 százalékát, azaz 118450 domaint
A „völgy dalát” énekli a Google Kínában
Az új márkanévből, aki teheti, szeretne hasznot húzni, így máris bejegyeztettek olyan variációkat, mint a guge.org, guge.net, guge.tv, guge.info, guge.com.cn, guge.name, guge.net.cn, guge.biz, guge.org.cn, guge.com,
Rejtélyes Da Vinci-kódos domain üzlet Magyarországon
A Da Vinci-kód című film alapját képező azonos című regényben több tucat alkalommal találkozhat az olvasó és a néző az Opus Dei katolikus közösség nevével.
Igazolódni látszik, hogy Kína szűri az Internetet
A gyökérrendszer az internet szolgáltató által kezelt fájl, ami megmondja a számítógépnek, melyik internet protokoll szerinti címre kell irányítani a felhasználót a begépelt domain alapján.
A Barcelona mégis nyert…
A Bajnokok Ligája sorozat 2006-os döntőjébe jutott Barcelona Fc. az ENSZ mellett működő Szellemi Tulajdon Világszervezetnél (WIPO) indított eljárás eredményeként megszerezte az fcbarcelona.net és fcbarcelona.org
Nem lesz pornó domain
Az Internet alapvető – a világ bármely szerverén tárolt tartalmat elérhetővé tevő – címzési rendszerét felügyelő nemzetközi testület, az ICANN döntéshozói úgy döntöttek május 11-én,
Tom Cruise domainért megy perre
Tom Cruise jogi csatát indított a nevével azonos .com végű webcím, a tomcruise.com megszerzése érdekében. A domain név 1996 óta a domain spekulánsok legismertebb alakjának,
Vita a nem is létező .go domaintérről
Tulajdonképpen kinek is a tulajdona egy ország nemzeti domaintere? Ez volt a központi kérdése a legutóbbi, Wellingtonban rendezett ICANN konferenciának. Gondwanalandet, egy kitalált országot, és
Elgépelted? A Google hasznot húz belőle!
A reklámozás ezen új módja az elmúlt időszakban robbanásszerű üzleti növekedést produkált; azonban egyesek szerint „összekuszálja” az Internetet és sérti a márkatulajdonosok érdekeit. Ráadásul a