Az Audi az .audi domain nevet népszerűsíti
El fog jönni az az idő, amikor a márka domain nevek nagyon népszerűek lesznek, de egyelőre még ritka dolognak számít a használatuk, így mindig figyelemfelkeltő,
Hamarosan megjelenik a .SPA új domain végződés
Az Asia Spa and Wellness Promotion Council nyilvántartó tájékoztatta az ICANN-t, hogy április 20-tól 30 napig tervezik a .SPA előregisztrációs időszakát, július elejétől pedig elérhető
Az XYZ csökkentett árakkal dobja piacra szépség témájú új TLD-it
A négy domain végződés a .skin, a .hair, a .beauty és a .makeup, ezek közül egyedül a .makeupot indították már el a megszerzés után. Ennek ellenére a
2020. a prémium domainek éve
Az új gTLD üzemeltetők piacvezetője a Radix, akik fantasztikus eredményekről számoltak be. A prémium regisztrációk száma folyamatosan nő, az év első felét összehasonlítva 2019 első
A piaci verseny globális gondolkodású. És Ön?
Ahogy egyre több és több vállalkozás, hasít ki a globális online piacból hatalmas szeleteket, a saját jelenlétének biztosítása a mai internetes arénában még soha nem
A Francia vasút ezt mondja: OUI.SNCF
A Francia vasút kezelője az SNCF a közelmúltban indította útjára új honlapját az oui.sncf domain néven. Az SNCF, mely az egyik legjelentősebb név Franciaországban,
A .tech forradalom küszöbén
Miért lett a .TECH végződés népszerű a technika világában? Startupok, fejlesztők és bloggerek mind technikai személyek, szervezetek. A .TECH egy a tech iparághoz kapcsolódó
Jön a művészetek domain végződése
A londoni székhelyű UK Creative Ideas Ltd. (UKCI) szerzett jogot a legfelső szintű (top-level) domaineket felügyelő ICANN-nel (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers) –
Ha még nem elég a Black Fridayből
Néhány éve egyre több különleges domain végződés regisztálására nyílik lehetőség. A .xyz, a .london és a .shop mellett százával vannak olyan végződések, amelyek értékesítésében üzletet
Az amazon megelőz
Az Amazon több tucatnyi .com domain regisztrációját indította el annak érdekében, hogy megelőzze azok más általi használatát. A cég stratégiájában ez a jelenség nem először