Párizs megér egy domaint
A .paris szokatlan módszerrel hívta fel magára a figyelmet.
A napokban elindult .paris domain nyilvántartója meglehetősen szokatlan – és ez által a média érdeklődését is felkeltő – akcióval kezdett bele a .paris domain nevek értékesítésébe.
Hét meghatározó ügyfelet állított a .paris ügye mellé és kérte fel őket, hogy legyenek a tartomány nagykövetei. A párizsi tömegközlekedést lebonyolító cég (RATP), a párizsi repterek, a prémium bőröndöket gyártó Delsey, a Citroen prémium márkája a DS WOrlds Paris, a párizsi turisztikai alkalmazás, a Spotteo, Párizs egyik legnagyobb stadionja, a BercyArena és az Eiffel-torony lett a hét nagykövet.
Ezen szereplőkön kívül a nyilvántartó összesen száz másik céget kért fel arra, hogy legyenek segítségükre az új, párizsi domaintér népszerűsítésében.
A .paris domain nevek váltakozva jelentek meg az elmúlt napokban az Eiffel-tornyon egy kivetítőn, jelezve az újdonság megjelenését az érdeklődők számára.
Az egyik nagykövet címe az Eiffel-tornyon |